Poglobite se v Persilovo zgodbo
Od 1907
Leta 1907 je Henklovim znanstvenikom uspela revolucionarna sprememba v procesu pranja perila. Združili so natrijev silikat in natrijev perborat, ki ob prekuhavanju perila sprošča drobne mehurčke kisika. V nasprotju z dotedaj uporabljenim klorom, je omenjena kombinacija perilo pobelila nežno in brez neprijetnega vonja. Še več kot to: gospodinje je osvobodila utrujajočega in zamudnega drgnjenja, mešanja in ožemanja perila. Tako je nastal prvi samoaktivni detergent za pranje perila: Persil. Prvi oglas se je pojavil v Düsseldorfskem časniku 6. junija 1907. Persil se je nato znašel v maloprodaji, kjer je bil na voljo v ročno pakirani embalaži iz tankega kartona in ovit v papir.
Kdo ne pozna dame v belem z zavojem Persila v levi roki? Lik je ustvaril znameniti berlinski umetnik in karikaturist Kurt Heiligenstaedt, ki je bil leta 1922 izbran za oblikovanje oglaševalskega plakata za Persil. Vendar pa Weisse Dame nikakor ni izmišljen lik. Bila je takrat osemnajstletna prijateljica znanega umetnika. Heiligenstaedt jo je spremil v modni butik na Alexanderplatzu v Berlinu, kjer si je želela kupiti belo obleko. Upodobil jo je kot model s klobukom v florentinskem stilu in z zavojem pralnega praška. Od takrat je podoba krasila mnoga oglaševalska mesta, na primer plakate, stebre, pročelja in ulične ure. Weisse Dame, ki je tekom desetletij prevzela podobo več žensk in sledila številnim modnim smernicam, še vedno ostaja osrednji lik oglaševanja znamke Persil.
Zdelo se je, da vsi čakajo na njegov povratek. Ko se je Persil ponovno pojavil v trgovinah ob koncu 2. svetovne vojne, je bilo 75 odstotkov zalog prodanih tako rekoč v trenutku. Za mnoge je Persil na trgovskih policah pomenil ponovno vzpostavitev normalnega življenja in miru. Velikanski transparent na renskem mostu je slovesno razglašal: "Persil ponovno prihaja iz Düsseldorfa". Ime izdelka se je na neonskih napisih, zastavicah in plakatih ponovno razširilo po celi Nemčiji. Formula detergenta je ostala skoraj enaka: Dodali so snovi, s katerimi je perilo postalo še bolj bleščeče belo.
Prvi visoko zmogljivi sintetični detergent za pranje perila v Nemčiji prihaja iz Henkla. Poimenovan je bil po letu svojega nastanka – Persil 59. Sintetične površinsko aktivne snovi, ojačevalec pene in sveža dišava so bile nove sestavine najboljšega Persila vseh časov. Tako so vsaj obljubljali oglasi, ki so jih potrošniki videli oziroma poslušali v tisku, po radiu in na televiziji. Blagovna znamka je prvič najela oglaševalsko agencijo, ki je poskrbela za njeno podobo. Poleg formule so vidno spremenili tudi embalažo Persila.
Leta 1970 je bila prvič in zelo uspešno izvedena oglaševalska kampanja "Naš najboljši". Od takrat je nemogoče pomisliti na Persil, ne da bi se hkrati spomnili na rdečo pentljo, ki sedaj krasi najboljši Persil vseh časov. Ko se je Persil 70 pojavil na trgovskih policah v novi embalaži, je bil na voljo ne samo v Nemčiji, temveč skoraj v celi Evropi.
Ko je novi Persil prišel na trg, se je ime izdelka na embalaži zapisalo brez letnice, ki je bila do tedaj obvezna. Namesto tega je blagovna znamka dobila nov slogan, ki ga potrošniki še dolgo niso pozabili: Persil. Nekaj, na kar se lahko zanesete.
V 80. letih 20. stoletja je varovanje okolja postala vse pomembnejša tema. Za Henkel to ni nič novega: Že v začetku 50. let 20. stoletja so znanstveniki raziskovali biološko razgradljivost površinsko aktivnih snovi. Leta 1966 je Henkel zagnal projekt "Zamenjava fosfatov". Tako površinsko aktivne snovi, ki umazanijo sprostijo iz perila, kot fosfati, ki vodo mehčajo, onesnažujejo vode. Uspelo jim je razviti površinsko aktivne snovi, ki so bile vse bolj biološko razgradljive. Raziskovalci so celo našli nadomestek za fosfate: Zeolit A (Sasil®). Leta 1973 so pridobili patent.
Henkel je tokrat razširil svojo ponudbo z izdelkom Persil tekoči detergent, kar je na revolucionaren način zapolnilo obstoječo tržno nišo: Persil tekoči detergent.
Za ljudi z občutljivo kožo in tiste, ki trpijo za alergijami, je Henkel združil sile z nemško organizacijo za boj proti alergiji in astmi (Deutscher Allergie und Asthmabund e.V.) ter razvil izdelek, ki zagotavlja običajno kakovost pranja in je ob tem koži prijazen: Persil Sensitive.
Tega leta je Persil razvil novi Persil Color, ki že pri 40 °C odlično odstrani trdovratne madeže in je hkrati nežen do vlaken, oblike in barve vašega perila.
Persil praznuje svojo 100. obletnico in se na trgu predstavlja z novim, sodobnejšim dizajnom in izboljšanimi formulami.
Persil Gold zadosti najstrožjim zahtevam po kakovosti, ki jih lahko pričakujemo od detergenta. Nudi bleščečo čistočo in zahvaljujoč formuli cold-power ohrani žareče barve vaših oblačil tudi pri zelo nizkih temperaturah. Poleg tega z njim prihranite na energiji in prispevate k varovanju okolja.
Persil je junija tega leta trgu predstavil nov super koncentrat ActicPower. ActicPower je na voljo v različicah Universal in Color ter že pri 15 °C prinaša žareče barve in bleščečo čistočo. Priročna 750 ml steklenica je enako učinkovita kot prejšnji geli, saj je ActicPower močno koncentriran. Že manj kot polovica merice je dovolj, da dosežete običajno kakovost pranja.
Od 2010 lahko posežete po higienski čistoči in se počutite kraljevsko že pri 15 °C. Za to poskrbi Persil Hygiene Spüler. To je zato, ker že pri 15 °C odstrani do 99,99 % bakterij in bacilov*, pri tem pa je nežen do kože, barv in vlaken. Hygiene Spüler je primeren za vsak pralni program in vse tkanine. Biocide uporabljajte previdno. Pred uporabo vedno preberite etiketo in informacije o izdelku.
* posebne bakterije, glive in viruse, kot je gripa
Zato je sedaj od februarja 2011 na voljo Persil z novo formulo za lesk. Odstrani tudi najmanjše delce apnenca in umazanije ter perilu povrne lesk. Tako perilo ni samo dlje časa lepo, temveč se sveti kot novo. Tudi znamke se od 2011 svetijo v novem čudovito barvitem dizajnu.
Persil Black Gel s svojo posebno dolgotrajno črno formulo nudi izredno zaščito za temna in črna oblačila. Tudi po več pranjih so zaščitena pred bledenjem, zaradi česar dlje časa obdržijo prvotno barvo. Z njim boste še dolgo lahko uživali v nošenju svojih najljubših črnih oblačil.
Henkel s Persil Mega Caps postavlja nov mejnik v raziskovanju in razvoju inovativnih detergentov. Prvič je mogoče predhodno odmerjen tekoči detergent vstaviti neposredno v boben. Majhne blazinice se med pranjem popolnoma raztopijo in nudijo čudovite rezultate pranja.